2011-09-06


Snart är det dags för flytten. Hade glömt att det är så jävla mycket att göra. Trots att jag har packat det mest onödiga redan så är det massor kvar. Det ska packas, slängas och sorteras. Tar ju aldrig slut...
Ikväll blir det att ta ett ryck och försöka få någon ordning.

Även att det blir så jävla mycket tvätt oxå. Alla gardiner, täcken, kuddar ska tvättas samtigt!


Men det känns verkligen skönt att det är på gång. Ska bli skönt att komma till stan igen. Det är absolut inget fel på Lillsjöhögen, men det känns mer som ett ställe man ska flytta till när det är dags för barn och så. OCH när jag oxå har körkort. För det har varit extremt jobbigt att inte ha körkort nu när vi bott där..
Vet att jag borde ta tag i körkortet, men jag har så mycket annat på gång just nu. Så jag hinner inte ;) Blir nog tids nog..

Nu jobb igen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!