2011-09-01

Äntligen börjar det kännas som flytten närmar sig, vi flyttar den 17:e! Känns så skönt att flytta till egen lägenhet. Men samtidigt lite konstigt, det är ju väldigt vuxet att köpa en egen lägenhet. Men, man får göra om som man vill! :D

ikväll ska jag iväg på hundcirkel med Anja. Tror det kommer bli kanon roligt, har ju lyckats locka med mig mamma oxå. Tycker man lär sig så mycket på cirkeln, många kunniga och roliga människor där :) Kira ska såklart oxå med, men först blir det en liten visit till Karin :)

Nu dags att jobba lite igen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad är hundcirkeln för nåt? :D Berätta mer! :D

Du bor i Östersunds trakterna, eller har jag uppfattat fel? :P



Jag bor ju 6mil väster om Östersund. :)



Mvh Mia&Dewi :)

2011-09-01 @ 15:05:22
URL: http://florentinedewi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!