Blogg

Sitter och försöker få till designen på bloggen, men det är verkligen inte det lättaste.
Tror jag får nöja mig för ikväll och se om jag får mer energi att pyssla på imorgon =)

Nu väntar jag och hundarna på att Tobbe ska komma hem så ska vi gå på en sista kväll promis och sen blir det sängen och hoppas att jag vaknar upp imorgon och är frisk.


Lägger upp lite bilder från min och hundarnas promenad idag.
Det var inte lika skönt som det ser ut, blåste småspik!








Förresten, det är förjävla halt ute nu!

Nu blir det tv och vänta på mannen <3

Kommentarer
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

åååh vilka fina hundar, vad är det för raser? hoppas du får en fortsatt trevlg helg! Kram sötnos!

2011-03-20 @ 10:08:54
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Hur funkar dom ihop då?



Varsegod! Verkligen jätte fina! Min lilla pojke är ju också en liten mix Pitbull, Rednose och amstaff =) åååh tack, Ja vi ska njuta av våren, Kram på dig!

2011-03-20 @ 11:22:28
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!