Bästa boken



Jag har ju varit med på en hund bok cirkel nu ett tag. Det har varit kanon roligt och intressant. Jag har lärt mig sjukt mycket av boken, Anja Wernersson och dom andra i bokcirkeln. Jag har fått lära mig att se saker på ett annat sätt än jag kanske gjorde förut. Jag tycker att alla hundägare borde läsa denna bok. Den berättar inte vad du ska göra men den får dig att förstå hur din hund uppfattar vad du gör.


Om du är intressarad av hund och vill lära dig hur din hund fungerar, och hur du ska få hunden att förstå dig, Läs den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!