2011-03-09

Jag vill tatuera mig nu! Blir till att spara pengar. Fan, att det ska vara så svårt att spara pengar..


Vill även göra en monroe, gärna på en gång. Men det kommer nog snart :)

Idag blir det jobb sen hem och vila, är sjukt trött idag. Blir tidigt sänggående idag.
Igår hade jag besök av Lena med familj, Erik fick lite fiskar av mig till sitt nya akvarium. Hoppas allt funkar bra för honom. Har även fått en hel del guppy yngel nu och väntar på att 2 platy ska få sina. Så då blir det mer fisk till Erik.

Nu dags för möte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!