2011-03-08

Igår bakade jag och Tobbe fil limpa. Vi hade stora problem att omvandla cl till ml men till slut så ordnade det sig.
Vet inte om dom riktigt blev som dom blev, men goda blev dom!




Idag kommer Lena med familj på besök.
Erik har fått ett akvarium i födelsedagspresent så han ska få lite fiskar och så av mig. Kommer bli trevligt att träffa dom en stund. Hade bestämt att jag skulle baka ett par super goda bullar tills idag, Men jag glömde receptet på jobbet igår. Så inga bullar har blivit gjorda =/ Men det ska nog gå bra iaf hoppas jag.

Nu kafffffe and work! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!