Ge mig!

Ge mig en tatuering nu! Är så himla sugen, men vet inte riktigt vad det ska bli nästa gång, vet att det blir en i färg iaf =)


 
                                                               




Nu har vi flyttat in i huset och börjat på att känna oss som hemma, har haft en massa besök. Mer besök än vi nånsing haft på Trossgränd tror jag ;) Men det är bara trevligt.

Känns kanoners med huset, trivs bra där. Det enda negativa jag har kommit på hittills är väl att jag måste åka buss vissa dagar. Tobbe har skämt bort mig med skjus, kanske dags att ta körkort själv snart! Men har en del saker jag måste göra innan, men sen ska körkortet baske mig prioriteras.

Allting har löst sig bra med Kira oxå, hon har numera en alldeles egen dagmatte, och jag tror inte hon klagar. Hon har en hundkompis, (om än något tjurig som aldrig vill leka med henne) ett super stort ben, och en liten kille som ser till att det aldrig hinner blir tråkigt ;)

Just nu sitter jag hemma hos syster och har ätit god mat + efterrätt. Har hjälpt till att pyssla på lite här hemma hos henne, inte lätt att hinna med allting när man har en liten som vill vara med överallt.

Nu börjar det bli dags att packa ihop och bege sig hemåt. Känner mig helt nöjd med dagen och är helt klart redo för sängen..
 







                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!