badkar !

Är just nu hos mia och tar det lite lugnt. Har just ätit, super god pasta och skinksås. Snart ska jag låna Mias badkar och bara ta det lite lugnt och varva ner. Saknar att ha ett badkar faktiskt. Är så skönt att bara krypa ner där och läsa en bok.

 Idag har inte varit någon toppendag direkt.
Det började med att jag låg så länge i sängen, tror inte jag fattade riktigt vad klockan egentligen var. Så jag kom till jobbet någon minut sen. Och jag hatar att komma alldeles precis eller försent, man hinner inte varva ner.

Sen när jag skulle gå ut och röka efter lunchen (lunchciggen är väldigt viktig för mig ;)) så upptäcker jag att cigg helvete ligger kvar i bilen som var på Tobbes jobb. Lyckas låna en cigg av en jobbkompis, går ut och ska röka den. Tändaren har såklart tagit slut så tar upp tändstickorna och såklart har jag asken uppochner så alla åker ut i snön. Hatar när sånt här händer. Och dessutom hade jag äcklig lunch oxå! Skit dag...

Men nya tag imorgon, fredag och förhoppningsvis en toppenhelg efter det.
Ska försöka ta oss iväg till Nyby på fredagen och gratta Niklas som fyller år. Hoppas på att få sig lite tårta oxå ;)

Nej nu tror jag inte jag har så mkt mer vettigt att säga.

Mot badkaret!
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!