2011-02-23



Har redan varit på jobbet en timme typ, snart dags att börja jobba.

Igår gav jag mig in i kampen om att klippa Kiras klor, inte det lättaste!
Hon är såå rädd för att klippa klorna, men efter mkt om och men har jag klippt typ en milimeter på varje klo. (tror jag iaf, om jag inte missade någon) Bättre att ta lite i taget flera gånger, det blir mer träning och dessutom mindre chans att man klipper i pulpan på klon. Vilket inte är bra eftersom hon redan är så rädd om sina tassar.

Längtar tills jag har internet hemma igen så man kan lägga in lite bilder på bloggen. Kanske ta kort på hur det ser ut i huset och lägga upp?

Nu ska jag dricka upp kaffet och sen är det dags igen ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, släng upp kort på huset! :)

2011-02-23 @ 09:01:28
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ska göra det så fort vi har fått internet igen. +Att jag ska städa så det ser fint ut ;) Hahaha

2011-02-23 @ 09:26:14
URL: http://tereserhodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!