2011-02-22

Idag fyller fina Malin 20 år, så nu kan hon äntligen köpa till mig på systemet! :D Haha.
Har på något konstigt sätt fått för mig att hon redan är/varit 20, så har frågat henne flera gånger om hon kan köpa till mig på systemet. Men det går inte så bra om man bara är 19.
Men nu äntligen så. GRATTIS MALIN!



Sitter på jobbet just nu, är ganska lugnt.
Sid ska kastreras nu snarast, ska ringa på lunchen och se om dom har någon tid nästa vecka. Ska bli så skönt att få det gjort, det verkligen märks att han är okastrerad kisset stinker och han är en riktig gaphals. Så hoppas att han ska bli lite lugnare efter kastreringen.

Har även beställt internet till huset nu, ska bli så skönt att ha internet hemma igen. Men det skulle dröja 2-4 veckor innan det är klart.

Nu ska jag gå och fika lite macka, ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!