Ny soffa

Igår blev det så att jag Tobbe och Jenny for iväg och köpte hos en ny soffa.

Tror den kommer bli as snygg i nya lägenheten. Just ja! Har ju inte berättat att jag och Tobbe kommer flytta till  en lägenhet i Torvalla snart. En tvåa som vi ska fixa och göra om till vår egen :) Ska bli så skönt att flytta tillbaka till "stan" igen.

Det är super mysigt att bo i huset, men det är mycket små grejer som gör att det blir jobbigt. Som till exempel att jag inte har något körkort. Men oxå småsaker med själva huset. Det är inte riktigt som vi skulle vilja ha det, men samtidigt så vill man inte fixa till det heller eftersom det inte är ens eget. Så i lägenheten ska vi göra om och fixa som vi själva vill, inte för att vi är sådär super skillade på att renovera. Men vi får lära oss på vägen :) Vi har inte bråttom heller utan det får ta den tid det tar, rum för rum.

Nu är det dags att göra ett ryck här på jobbet, förresten jag gillar verkligen mitt jobb ;)



Nya soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!