2011-04-28

Idag blir det stan med Mirja efter jobbet! =)
Ska bland annat kika efter en ny dator, följa med Mirja och kolla på byxor och sen om det hinns innan bussen går, en snabbsväng solarium oxå. Kommer bli en skön dag, är ju så fint väder oxå.

Det gick bra med Sids kastrering igår oxå. Var så skönt att hämta hem den lilla igen. Igår var han himla tussig. La sig och sov brevid Kiras vattenskål med en liten filt på sig.
Katter ska tydligen inte äta förrens dagen efter dom har varit sövda, men igår kväll var han så hungrig på kvällen så han försökte äta Kiras stora hundmats kulor. Så jag hade inte hjärta att låta honom vara hungrig mer, han fick några kulor torrfoder iaf.
Men imorse fick han sin kära tonfisk igen, gud va han käkade! Hade i smärtstillande tabletter i maten och dom slank ner dom med i bara farten.

Idag har jag även besök av Niklas, han är hemma och väntar på att jag ska komma hem. Mysigt med lite besök av familjen :) Emma har varit hos mig i veckan oxå och hjälpt mig att passa Kira medans vi har jobbat. Vet inte vad jag skulle göra utan min familj. Dom har verkligen hjälpt mig mycket dom senaste veckorna med Kira nu när hon har löpt <3

Nu lite kaffe, igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!