Jobb!

Var ett tag sen jag skrev här nu, allting är bra med mig.
Har äntligen fått börja jobba lite, så nu jobbar jag på arbetsförmedligen. Ganska ironisk, men jäklar va roligt de är! Trivs super bra, så hoppas på att det finns behov av mig ett bra tag =)

Annars är det mesta som vanligt, har blivit helt besatt av akvarium. Så fick jag bestämma (och inte Tobbe!) så skulle det vara akvarium överallt. Just nu har jag bara 3 stycken, ungefär ett i varje rum ;D Men det kommer bli ett till oxå, vare sig Tobbe vill eller inte. Ett mkt större än dom jag har nu. Vill kunna ha några större roligare fiskar. Har fått en massa yngel, då är det ju super kul att hålla på =)






Nu ska jag nog fixa lite käk, har totalt glömt bort de.

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!