Mouche piercing

Har nog nästan bestämt mig nu, ska göra en Mouche piercing. Tycker det är himla snyggt.


Vad tycker ni?


2 stycken hål i tungan har jag ju redan, och ärligt en mouche kan inte göra ondare än andra hålet i tungan iaf. För det kändes kan jag lova.



Men iaf, så skönt med fredag. Imorgon ska jag sova, länge!
Just nu sitter jag med lite tända ljus och har egen tid med Kira i väntan på att Tobbe ska sluta sitt jobb. För då blir det marsch i säng på en gång.


Nu ska jag se om det går att slänga ihoop något gott att äta



Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tycker det är skit snyggt. Kör på det! Jag vill ha i mitten av läppen däruppe!

2010-11-14 @ 10:22:52
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ja jag gillar oxå mitten, men tror sidan passar mig bättre faktiskt. Men tror du skulle passa super i de =) yes jag kommer nog göra det nästa vecka troligtvis. Längtar =)

2010-11-14 @ 15:13:06
Postat av: Jossan

Wooopii! Vad skoj! :)

2010-11-14 @ 17:47:34
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!