photoshop

Photoshop är verkligen krångligt, när jag äntligen kommer på hur jag ska göra en sak och det funkar så funkar inte nästa grej ist. Men jag har faktiskt börjat få kläm på en del nu :D
Försöker att testa att göra en egen header till bloggen, men det är inte det lättaste att få det att bli snyggt och så som jag vill det.

Just nu sitter jag och väntar på att Tobbe ska komma hem från jobbet, då blir det bums i sängen direkt, eller ja efter en promenad med vovvarna. Är så himla trött, fast jag inte ens har gjort nånting speciellt idag. Måste vara allt krångel med photoshop ;D

Nu kommer jag inte på något mer att skriva, men har iaf uppdaterat lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!