Löshår och blommor

Jag älskar löshår. Tycker det är super kul att experimentera med hår i olika färger.
Så nu har jag övertalat Sara att jag ska få sätta i slingor i hennes hår, hoppas på att det kommer bli skit snyggt, eller hoppas jag vet att det kommer blir det =)

Idag har jag inte gjort så mkt, hade en massa saker jag skulle göra. Men inget av det har blivit gjort ännu. Men det kommer ju en dag imorgon oxå =)

Håller på att skissa på en del siluett mallar som jag vill måla på min spegel som jag ska göra lite snyggare. Men det går lite sådär, tror jag har för dålig fantasi just nu. Men tror det skulle kunna bli riktigt snyggt med en vit spegel med svarta silutter. Svårt att förklara riktigt, men jag har en bild i huvudet =)

Har även storstädat balkongen och gjort lite mysigt, planterat lite blommor och så därute. Men det kommer mera, älskar mycket blommor nu på sommaren, och det bästa är att dom nästan sköter sig själv =)

Nu ska jag ta och förbereda lite här hemma tills sara kommer.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!