Grill

Igår blev det grillning hos Johan och Jossan, Jimmi och Sara var oxå med. Väldigt trevligt var det, blev bjuden på ett väldigt gott vin av Jossan =)

3 stycken vovvar var med, och allihopa kom super bra överrens!

Jag älskar vattenmelon, verkligen älskar. Så har köpt 2 st stora meloner, och förut så skulle jag ta mig en bit. Då råkade jag så klart skära mig som fan. Mellan ringfingret och lillfingret, alltså längst ner. Så nu gör det ont när jag bara rör lite på handen =/

Lägger upp lite bilder från igår.


Figge ville oxå vara med, så han gjorde sin egen plats =)


Kira och Staffan


Johan och Jossan


Tobbe, Jimmi och Sara

Väldigt trevlig kväll, tack allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!