Jul !

Ja men sådär, då var det snart jul eller ja imorgon redan.
Har massor av klappar kvar, men idag efter jobbet kommer Sara och hämtar mig så ska vi ner på stan och trängas med alla dom andra "sista minutrarna". Tror jag vet på ett ungefär vad alla ska få.

Annars så är det väl mest packa som gäller, vill ha så mycket som möjligt packat när det är dags.
Saker vi inte använder ofta åker ner i kartonger, känns som vi kommer få ångra det längre fram när man kommer på att man behöver just den saken. Men snart är det ju dags att packa upp allting igen så =)

Satan va kallt det är, inte nådigt att gå till jobbet när de är så här pass kallt. Men som tur är har jag fått skjus nästan alla dagar.
Inte ens Kira tycker det är kul att gå ut på promenad nu. Hon går ut kissar, hoppas omkrng på 3 (eller 2! :O) ben och vill in igen.


Har även köpt 2 nya koftor, kunde inte motstå dom







Nu ska jag fortsätta jobba lite.

Ha en God jul allihopa!


Kommentarer
Postat av: Zabine

Tack för din fina kommentar! De värmer!! =)

2011-01-18 @ 12:25:16
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!