Hus!

Nu ska jag och Tobbe flytta till hus!
Iofs bara hyra, men det känns himla vuxet iaf :D

Det är ett ganska stor hus som ligger i Lillsjöhögen cirka 3 mil från stan.
Det är nära vattnet, vilket Kira kommer att älska och Figge kanske inte kommer älska lika mycket.
Tror det kommer bli kanon bra. Det kommer finnas en massa plats för mig att måla och pyssla på bäst jag vill.
Har ungefär tusen ideér som jag vill börja med på direkten!

Just nu känns det som att allt flyter på ganska bra, vi flyttar i slutet av januari och jag har jobb ett bra tag till :P
Trivs himla bra på mitt jobb, kanske inte det mest utvecklande jobbet men otroligt bra arbetskamrater som väger upp allt det andra.

Har även köpt världens skönaste kofta på Nelly, både fin och skön bara sådär apropå ;)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja men himla skönt i sommar också. Jag kommer bosätta mig hos er. hahaha.

2010-12-22 @ 15:15:12
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det går bra det, vi har ju plats så =)

2010-12-22 @ 15:43:20
Postat av: Lena

Hur kan jag missa en sån stor händelse i ditt liv?! Ja jag har ju bara mig själv att skylla då jag varit väldigt dålig på att ha kontakt nu ett tag. Tänk att du blev vuxen du med :)

2010-12-27 @ 16:14:11
URL: http://Meeen det har ju jag missat!
Postat av: Tessan

Jag har inte heller varit en stjärna på att höra av mig, men det ska vi nog hinna med =)

Ni kanske kan komma upp och hälsa på när vi har kommit iordning, det är ju trots allt inte så himla långt vi ska flytta. Haha vuxen och vuxen, de vet jag väl inte, men kanske en bit på vägen ;)

2010-12-27 @ 16:20:39
URL: http://tereserhodin.blogg.se/
Postat av: Ela

Meeen gud va kul!! :D

Vart är Lillsjöhögen?? :p Tycker vi kan träffas någon dag, saknar dig gos! <3

Puss!

2011-02-10 @ 18:33:32
URL: http://mockalela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!