Fredag

Känns inte riktigt som det är fredag idag.
Både jag och Tobbe har varit sjuk nu i några dagar, är sjukt less på att ligga i soffan och kika på film nu. Ska försöka hitta på nånting roligare ikväll. Blir kanske kortspel med Vickan och Håkan, hoppas hoppas =)

Har försökt förstå mig på hur man fixar sin blogg, så den blir snyggare. Men helt ärligt så fattar jag ingenting. Får fråga nån som är bättre än mig om hjälp.

Har fortfarande inte fått något riktigt svar om lägenheten, men hoppas jag får det idag annars får jag ringa IGEN på måndag. Fattar inte att det ska vara så svårt att vara lite tillmötesgående..

Har fortfarande inte fått svar från skolan om jag kommer in eller inte. Men har fått veta att kursstarten inte blir förrens den 7 jan, och att dom inte vet ännu hur många som kommer in. Allt tar sån tid..

Nu är det dags för en kaffe och sen en dusch =)

Kommentarer
Postat av: Goy

Men du ska ju med o festa ikväll! :) Det är roligt det :)

2009-09-18 @ 18:36:19
URL: http://riahime.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ja jag hade velat de, men de är inte så roligt när man är helt pank :S

2009-09-19 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!