Djurens dag

För ett tag sen var det djurens dag på travet. Jag åkte dit med Jennie, men väl där träffade jag Mamma, Jenny, Emma, Malin och Lillis oxå. Figge var så klart oxå med :D
Har aldrig tagit med honom ut bland så mkt hundar och människor förut, men det gick faktiskt riktigt bra.
Han var ganska stririg och så ett tag men sen så lugnade han ner sig.
Vi skulle vara med i hundparaden allihopa men så blev det ändrat så alla fick gå fram en och en.
Det var inte riktigt som jag hade tänkt mig, blev as nervös. Men det var ju bara att ta sig samman och gå fram med Figge. Det värsta av allt var att man var tvungen att prata i mickrofon och svara på frågor!
Ungefär det värsta jag vet, men det gick ju..
Lena och Jimmy var där och fotoade lite, så tänkte lägga upp lite bilder.


Figge fick ha nos grimma på sig hela tiden så jag skulle orka hålla honom, ibland kan han ju få för sig att hitta på bus. då är det inte alltid så lätt att hålla honom :P


Framme och pratar i micken :/


Duktiga killen!


Jennys vovve Lucy var oxå med och visade upp sig =)


Familjens lilla Boss var oxå med.

Isengrim var med han ochså men jag har ingen bild på honom tyvärr.

Hur som helst så var det en kanon dag! =)




Kommentarer
Postat av: Sorasyster Lotta

Hallå Snäckan! :)



Vilka finfina bilder på er alla 2 och 4benta! Nästa år får ju Leah vara med hon oxå!



imorgon är det bara 14 dagar kvar tills jag flyttar upp! Ska bli så SJUUUKT jävla nice&kul, alltså! Snacka om att vi har mycket att ta igen, sis!



Sköt om dig&kärleken så länge du kan, för när MOI kommer har du inte tid med sånt, ha, ha! Närå, skoja bara!



Fortsätt stå på dig innan nån annan gör det! Love U, min söta, coola lillesyrra!

2009-09-30 @ 22:26:25
Postat av: Tessan

Heej! Absolut ska hon vara med nästa år. Det var riktigt roligt, bra social träning =)



De har vi verkligen, men vi hinner vi hinner :D



Nu är det inte alls lång tid tills du kommer. Men jag ska ju flytta när du flyttar upp ungefär så jag kommer nog vara lite upptagen med det en stund. Men när man fått ordning på de, då jäklar ;)



Love u too, see u soon ;D

2009-10-05 @ 16:36:46
URL: http://tereserhodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!