There are so many things I want to do, but I end up doing not much.

De är så så såå mkt jag ska hinna med och göra nu och som jag ska tänka på och planera inför. Känns inte alls kul, känns som allt bara blir liggande på hög. Men idag har jag iaf hunnit med att packa lite och städat en del. Men de känns som inte så kul att städa och ordna när det nästa sekund ser lika förjävligt ur igen. Lägenheten börjar kännas ganska tom nu, allt står i ett hörn :D haha

Men ikväll blir det iaf mys med Tobbe och David. Tobbe ska laga middag ikväll, gott som tusan =)
Sen efter middagen blir det nog någon bra film och nån öl om man har tur. Sen en lång kväll promis med den söta.

Nu är det nog dags att gå och diska lite.

Men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hälsa Tobbe att han kan få komma hit och laga mat om han känner för det också :-)



Det är tråkigt att packa och städa, jag hatar att flytta men när man väl är på plats så är det ju roligt, och tänk när du packat upp och kan mysa i din lägenhet, då är det värt all slit.

2009-10-29 @ 15:39:08
URL: http://lena-online.se
Postat av: Tessan

Haha jag ska göra de, det var kanon gott iaf!



De är hur tråkigt som helst att packa men det allra värst är att städa! Såå trååkigt :/ Men som sagt när man får packa upp i den nya lägenheten kommer det kännas skönt och väl värt de.

2009-10-29 @ 17:24:03
URL: http://tereserhodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!