Hemma hos Mia

Idag är jag hemma hos Mia och ska hjälpa henne att packa upp lite och pyssla på. Kommer bli jätte fint här =)
Just nu sitter jag och väntar på att hon och Anna ska komma hem med Mias sängram, kanske kan sätta upp den idag med lite tur.


Snart är det ju dags för min egen flytt oxå, inte länge kvar. Längtar :) Jag tycker det är jätte jätte kul att flytta in, men jag hatar att flytta ut. Speciellt att flytt städa, kommer inte att bli roligt :/ Men som tur är ska min lilla mamma vara med och coacha mig så jag inte glömmer något viktigt, vilket annars är en stor risk. Haha.


Nu kommer dom tillbaka så ska ta och hjälpa till lite här.

Hade bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!